Busy week!

Jag har väl egentligen inte så väldigt mycket att skriva,
men kan väl uppdatera er lite på hur veckan ser ut =)
Först och främst har jag så klart skolan, som inte alls går bra just nu,
mina sömnproblem förstör min närvaro och min förmåga att hänga med i de olika ämnena =/
Känns förjävligt!

Men jag har i varje fall lyckats boka tid nu på torsdag hos en läkare för att prata om sömntabletter, som jag förhoppningsvis kommer få väldigt snart.
känns sjukt att det ska behövas, men inget får ordning på min dygnsrytm min skolgång, min träning och min hälsa lider allt mer, och ja orkar inte med det längre =/
Trött på att vara deltidssjukskriven från skolan, och knappt lyckas ta mig dit mer än 1-3 dagar i veckan =/

men men, för att berätta lite roligare saker så på torsdag kväll och på lördag kväll är det skivor =D
då får man festa massa me både nya och gamla kompisar.
Ska bli skönt att få en paus från alla jobbiga tankar och från vardagen!

The Goodie är att nästa torsdag åker jag till min Älskling igen =)
ska bli mys o få spendera en helg med henne <33
Miss you babe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0