I do know one thing for sure!

Det finns en sak
en sak jag säkert vet

Jag älskar dig Caroline
Jag har tänkt mycket på hur jag känner för dig
och jag blir bara mer och mer säker
säker på att det är dig jag vill ha

Du betyder världen för mig
och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig

Förlåt att jag inte alltid säger så mycket i telefonen
men jag tycker bara det är så underbart att få lyssna till din röst
blunda och fantisera att du låg bredvid mig
att jag höll om dig, och att jag kysste dig
Jag saknar dig verkligen

*
Längtar mig själv till döds,
jag vill ha onsdag
vill ha onsdag eftermiddag här och nu
vill ha dig i min famn
få känna dina mjuka läppar mot mina
<3
*

Kommentarer
Postat av: Linnea

gud så gulligt skrivet! :)

2009-02-27 @ 13:13:40
URL: http://nogg.se/marksell
Postat av: Johanna

Du är såååå värd min Carro! :D Du får henne av mig :) kram Johanna, carros polare :)

2009-04-05 @ 16:25:23
Postat av: Módin

Hehe, tack =)

de värmer att höra ;)

2009-04-27 @ 01:20:21
URL: http://getitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0