just words...

Jag vet inte längre vad jag vill
vad jag vill med mitt liv
vad jag vill med den tid jag lever i just nu
om jag ens vill

Jag tänker på skolan
jobbet
träningen
jag tänker på min hälsa,
och känner att inte ens den spelar någon roll just nu
jag orkar inte
har ingen som helst ork till någonting

desto längre tid som går
desto fler dagar, veckor månader som passerar
orken tynar ut,
Alla som fortsätter tjata, skrika och pressa mig

Det hjälper inte!
det gör mig bara mer och mer frustrerad...
jag vill bara leva mitt liv i lugn och ro
alla tjatar mer och mer och mer
jag har redan gått igenom den här stressen, pressen och depressionen tidigare
och JA!
jag har gett upp,
för stunden

men de betyder inte att ja inte kommer sätta igång snart igen
men jag känner mig inte redo ännu
och SURPRISE!
Jag vill inte få magkatarr och ligga i sängen 3 veckor en gång till
har redan gått igenom det en gång förut

Den här gången stoppade jag innan det gick så långt,
och vad får jag då?
Jag får skit hela jävla tiden av allt och alla!
Låt mig bara vara, låt mig ta min tid och komma tillbaka på rätt spår själv
Det tar bara längre tid desto mer press ni lägger på mig

ååååh, jag blir frustrerad bara av att tänka på de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0