Homecoming ! =D

Hey alla sköna!
Guess what?!
Idag kommer min älskade Victor äntligen hem från Argentina!!! :D

Feels great  to see him again =)

Ikväll ska vi hem till honom och förfesta lite innan vi drar till Tegel och festar loss och firar hans homecoming =D

sen imorgon ska jag träffa min kära vän Johanna som varit i USA ett år o pluggat. Vi ska la fika och sen får vi se vad vi gör, men skoj ska vi ha =D

På fredag kommer min soulmate Maddäh upp från Gbg ska bli jävligt kul också =D
hon stannar 6 dagar o då ska ja visa runt den vilsna lilla damen runt i stockholm så hon lär sig hitta till alla top-notch ställen XD

men nu ska jag fortsätta plugga och sen är det dags att duscha och göra sig klar för utgång ;)

C ya guys!

Kommentarer
Postat av: Victor

Fin bild ;) Vi ses snart igen!! <3

2009-07-12 @ 10:57:47
URL: http://victorar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0